24 Haziran 2016 Cuma

Dolandırılırsanız Ne Yaparsınız?

Benim gibi birine internet üzerinden 3500 tl kaptırırsanız.Dikkat etmeniz gereken adamın niye 3500 tl istiyor olmasıdır.

Çünkü 3480 tl üstü her türlü dolandırıcılığa tüketici mahkemesini bakar bu da avukat dava vs demektir.Yani uğraştırır sizi.Eğer daha aşağı bir tutar olursa tüketici heyeti ile e devlet üzerinden haledebilirsiniz.

Elinizde fatura yada tahütname yoksa iyice şansınız az demektir.Bu yüzden muhakak bir belgeniz olmalı.Sonra bu belgeyle ilk olarak ticaret il müdürlüğü denetim servisine bir dilekçe verilebilir.Şirket hakkında denetim başlatılabilir.

Elinizdeki şirketle ilgili belgeler yetersizse ticaret odasının web sitesinden şirket sicil bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Böylece dolandıran kişinin tc kimlik nosunu icra yoluyla talep edebilirsiniz.Bu çok önemli bir ayrıntı şahsın tc kimlik nosu her türlü hacizin kapısını açar.Burada yoksa mobile telefon şirketlerinden yada varsa banka hesap nolardan istemeniz gerekir.

Bu arada şirkete tebliğ ticaret odasındaki kayıtlı adresten yapılmış olur.Sahıs yada şirket bir cevap vermezse haciz başlatabilirsiniz.Ben araç için talepte bulundum.Sonucu bitince buradan devam edeceğim...

Hiç yorum yok: